Nastavitve uporabnikov se nahajajo v administraciji.
Za dodajanje novega uporabnika potrebujemo dejaven in še neuporabljen mail naslov. Mail se uporabi kot ime uporabniškega računa s katerim uporabnik dostopa do programa, ter kot naslov na katerega prejema obvestila. Ime se izpolni avtomatsko s pomočjo mail naslova, lahko pa se ga uredi tudi ročno. Pri koncu postopka ne pozabite aktivirati računa.
Za urejanje dovoljenj/dostopov uporabnika ga kliknite na seznamu.
Odpre se vam nadzorna plošča uporabnika, ki vam omogoča:
Za urejanje podatkov kliknite gumb v zgornjem desnem kotu.
V prikazanem oknu se uporabnike dodaja v uporabniške skupine. Za dodajanje v skupino kliknite na gumb "add roles" in odprle se vam bodo skupine, ki so na voljo. (Več informacij o uporabniških skupinah najdete na naslednji povezavi Uporabniške skupine)
Geslo spremenite preko okna prikazanega na sliki. Vpišite novo geslo in kliknite na gumb "change password".
Na levi strani vidimo okno za dodajanje in odvzemanje licenc na uporabnika. V vsakem polju najdete ime modula, desno od imena pa najdete še število licenc, ki so še na voljo in polje za kljukice s katerim dodamo ali pa odvzamemo licenco do modula.
Na desni strani vidimo okno za dodajanje in odvzemanje modulov iz pogleda uporabnika. Moduli, ki niso obkljukani v tem oknu, uporabniku ne bodo vidni v orodni vrstici, ki se nahaja na levi strani.
Na zgornjem oknu vidite polja na katerih uporabniku lahko omejite ali prepoveste dostop do specifičnih orodij. Dostop se omeji s klikom na kvadratek.