Začnite tukaj
Povezave na zunanje ponudnike
Osnovni moduli
Napredni moduli
Dodatni moduli
Administracija

Stranke

Podatkovna baza strank je temeljni del CRM sistemov in služi kot skladišče za informacije in interakcije s strankami. To podjetjem omogoča učinkovito upravljanje in negovanje odnosov s strankami.

V razdelku "Podatki" CRM sistema lahko dostopate do modula za stranke, ki vsebuje tabelo, prikazujete tako stranke kot dobavitelje, povezane s podjetjem. Ta modul omogoča centraliziran pregled nad vsemi ključnimi informacijami o strankah in dobaviteljih, kar olajša upravljanje poslovnih odnosov in izboljšuje komunikacijske strategije podjetja.

Dodajanje nove stranke

  • Za dodajanje novih strank, kliknite gumb "add customer" v zgornjem desnem kotu.
  • Vpišite strankine podatke in kliknite gumb "add customer".

Urejanje stranke

  • Za urejanje stranke kliknite na gumb "edit customer".

Vnos osnovnih informacij

osnovne informacije o stranki
Osnovne nastavitve stranke

Koristna polja po meri

Acronx ponuja polja po meri, ki jih izdelamo sami, ponuja pa tudi zelo uporabna pred nastavljena dodatna polja.

  • povezani dokumenti (na njih lahko vidimo vse dokumente, ki so povezani z dotično stranko)
  • zgodovina stranke (datum kreacije, datum sprememb, odgovorne osebe)
  • okno za odlaganje datotek
  • strankini kontakti
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handsetchevron-down