Začnite tukaj
Povezave na zunanje ponudnike
Osnovni moduli
Napredni moduli
Dodatni moduli
Administracija

Poročila

Izdelava poročila

Za izdelavo novega poročila pojdite na modul reports in kliknite na gumb "Add report".

Izbira modela

Prva faza izdelave poročila je izbira modela. Model je podatek, ki poročilu definira, kaj so osnovni podatki, ki jih mora ponuditi pri izdelavi. Z izbiro modela je lažje izdelate poročilo, ker so ponujeni podatki bolj verjetno v skladu z pričakovanji, ki jih imate od njega.

Dodajanje URL-ja

Poročila omogočajo dodajanje povezav, ki vas iz peljejo do poljubih podatkov v drugih modulih. V tem primeru izdelujemo poročilo z osnovo v modelu stranke. Na poročilu dobimo seznam vseh strank, ki se nahajajo v modulu. Z dodajanjem url povezave, sedaj lahko kliknemo na eno od prikazanih strank in smo direktno preusmerjeni v modul stranke na dotično stranko.

Seznam URL povezav

Dodajanje stolpcev in prikazanih podatkov

Za začetek izdelovanja poročila kliknite na gumb "Add column". To bo izdelalo prvi stolpec.

Zdaj imamo prvi stolpec.

  1. V to polje vpišete ime stolpca, da lažje razberemo podatke, ki se nahajajo v njem.
  2. V tem polju izberemo filter, s pomočjo katerega bomo lahko prefiltrirali podatke, ki se nahajajo v stolpcu.
  3. Kliknite na gumb "add block" za dodajanje podatkov, ki se bodo prikazovali v stolpcu.
  1. Izberete format prikazanega podatka
  2. Izberete podatek, ki se bo prikazoval v stolpcu
  3. Tukaj lahko vidimo kako bo poročilo izgledalo (v tem primeru polnjeno z podatkom številka računa)

Ponujene imate tudi dodatne možnosti za urejanje izgleda podatka in dodatne možnosti prikaza podatkov pod aggregates.

Tip vsebine

Izbirate lahko med štirimi tipi prikazovanja vsebine v poročilu.

Splošno prikazovanje podatka v obliki teksta.

Prikazovanje tipa podatka Avatar. Ta oblika zapisa je v glavnem namenjena prikazovanju strankinega imena in priimka, ter enega osnovnega podatka (v tem primeru telefonska številka).

Z tipom podatka tag lahko prikazujete tekste z barvno obrobo.

S pomočjo tipa podatka checkmark, lahko prikazujemo podatke, ki imajo le dve možnosti. Drži ali ne drži. Stanje se prikazuje v obliki kljukic in križcev.

Nižji nivo podatkov (drilldown)

Na poročila je možno dodajati nižji nivo podatkov, ki izhaja iz podatkov vezanih na osnovni izbrani model. Na primer da delamo poročilo z izbranim modelom "stranke". Na osnovnem poročilu lahko prikazujemo strankine podatke, v nižjem nivoju pa prikažemo vse povezane račune te stranke. Lahko gremo celo dalje in prikažemo še izdelke na računih. (Glejte primer spodaj)

Dodajanje nižjega nivoja podatkov

Za dodajanje nižjega nivoja podatkov kliknite na gumb "Add drilldown".

Pri sami izdelavi je pomembno, da izberete pravo relacijo, saj ta določa kateri podatki se bodo prikazovali na nižjem nivoju. Nato nadaljujte izdelavo kot pri navadnem poročilu.

Izračunana vrednost (vstavljanje formul)

Kot vrednost, ki se nam prikazuje, lahko nastavimo podatek izračunana vrednost (computed value). Pri izbiri tega podatka se nam spodaj odpre polje kamor lahko vpišemo poljubno formulo, rezultat pa se nam vpiše v stolpec. Formula se vpisuje v obliki {podatek}(+,-,*,/){podatek}.

Seznam podatkov za vpis v formulo

Prikaz vrednosti (aggregates)

Aggregates nam ponuja možnost prikaza hitrih računskih funkcij.

  • Sum (Vsota)
  • Average (Povprečje)
  • Count (štetje števila prikazanih podatkov)
  • Min (najmanjša vrednost)
  • Max (maksimalna vrednost)
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handsetchevron-down