pantheon
CRM za Pantheon

Integracija Pantheona s CRM sistemom

Želite Pantheon dvigniti na povsem nov nivo? Želite sinhronizirati podatke v realnem času? Želite dodajati in urejati Idente, Subjekte, Dokumente direktno preko CRM sistema. Pantheon dostopen preko web vmesnika od koder koli. Omogočimo vam planiranje a osnovi predračunov/ponudb in direktno izdelavo opravil za vas in vašo ekipo.
Direkten prenos v vaš računovodski servis.
Delo na "terenu" še nikoli ni bilo tako preprosto.
Želite hitro in enostavno preko WEB vmesnika do Pantheona?
Želite, da vaša naročniška služba prejme naročilo direktno v Panteonovo bazo?
dvosmerni prenos podatkov
Dvosmerna sinhronizacija

Stranke v Pantheonu

Naša platforma omogoča instanten prenos strank in njihovih podatkov v Pantheonovo bazo ter obratno in s tem zagotavlja popolno sinhronizacijo obeh programov v realnem času.

Prednosti:

  • Zelo hiter vnos novih strank
  • primerno za hiter vnos ali popravek izven pisarne - delo na "terenu" 
  • dvosmerna sinhronizacija z vašo bazo
  • Celovit pregled nad stranko in njeno aktivnostjo

Identi iz Pantheona

neposredno znotraj vaše delovne platforme, kar prinaša številne prednosti za upravljanje vašega poslovanja.

Prva ključna funkcionalnost je enostavno dodajanje novih izdelkov in njihov avtomatski prenos v Pantheon, kar pohitri proces vpeljevanja novih artiklov v vašo ponudbo. 
  • dodajanje novega izdelka in prenos v Pantheon
  • dodajanje in urejanje prodajnih cen
  • pregled nabavne cene in stroškov nabave
  • urejanje dimenzij in teže
  • analiza v reportih
  • prikaz na dashboard-u
  • pregled nad zalogo

Računi / Predračuni

Izdajanje računov in predračunov direktno iz CRM programa. Tipi dokumentov so preneseni iz vaše baze. S tem je omogočena možnost izdaje dokumenta, zbirnega dokumenta in internega dokumenta. Prav tako se v celoti prenesejo statusi dokumentov.

Prednosti:

  • Izdaja računov, predračunov in internih dokumentov preko HITREGA web vmesnika
  • primerno za hiter vnos ali popravek izven pisarne - delo na "terenu" (izdelava naročil, izdaja dobavnic z E-podpisom, izdelava računa, ...)
  • v modul preko graditelja postavitve lahko dodate vtičnike (način dostave, dokument 1 in 2 z datumov, način plačila, oddelek,...)
  • direktna "real time" sinhronizacija z vašo bazo

Prikaz naročil na koledarju

Postavite vaše planiranje na višji nivo. CRM vam omogoča prokaz naročil preko koledarja, ki je podprto z različnimi filtri. Izdelate lahko poljubne koledarje na osnovi datumov, statusov, vrst dokumentov, ....

Z interaktivnim premikanjem naročil na koledarju postane planiranje pravi užitek. Istočasno pa vam CRM realnem času prenaša podatke nazaj v Pantheon program.
koledar crm in pantheon

Prilagodite si pogled in filtre

AcronX vam omogoča veliko dinamiko pri izdelavi pogledov (listov). Ta funkcija vam bo v veliko pomoč pri razvrščanju identov, subjektov in dokumentov. Pogledi se ponašajo z enostavnim rokovanjem in nastavitvami. Omogočajo tudi funkcijo "drilldown", s katero lahko dokumente pregledujete bolj podrobno.

Zelo močna funkcija je filter, s pomočjo katerega si lahko za poljubno polje določite parametre. Filtri so uporabniku prijazni in se prilagajajo glede na vrsto podatka. Omogočajo tudi razvrščanje po naraščajočem ali padajočem vrstnem redu.

Velika moč poročil

Izdelava poljubnih naročil in povezava z vsemi moduli Acronx-a predstavljata osrednji del našega sistema, ki omogoča uporabnikom učinkovito in prilagodljivo upravljanje z njihovimi potrebami. Z našo platformo lahko enostavno ustvarjate poročila po meri, ki so popolnoma prilagojena vašim specifičnim zahtevam.

Naš sistem ponuja tudi pestro izbiro filtrov, ki vam omogočajo, da hitro in učinkovito najdete informacije, ki jih potrebujete..

Poleg tega smo razvili zmogljivo orodje za izdelavo večnivojskih poročil, ki omogoča uporabnikom, da pridobijo globlje vpoglede v svoje podatke. Ta funkcionalnost omogoča sestavljanje poročil z več plastmi informacij, kar uporabnikom omogoča, da na enem mestu vidijo celovit pregled svojih operacij in učinkovitosti.
poljubno nastavljiva poročila

"Dashboardi" po vašem okusu

Naša platforma ponuja hitri 360-stopinjski pregled vašega poslovanja, zagotavljajoč celovit vpogled v vse ključne parametre z dinamično vizualno predstavitvijo. Ta pristop omogoča, da kompleksne podatke predstavimo na jasen in razumljiv način, izboljšujejoč sprejemanje odločitev na vseh ravneh organizacije. 

Z nastavljivimi pogledi lahko vsak uporabnik prilagodi nadzorno ploščo svojim specifičnim potrebam, izbirajoč med različnimi layouti in filtri, da si zagotovi najbolj relevantne informacije na najbolj učinkovit način.


To pomeni, da lahko vsak posameznik ali ekipa oblikuje svoje edinstvene predstavitve podatkov, ki ne samo da olajšajo interpretacijo kompleksnih informacij, ampak tudi spodbujajo globlje analize in boljše razumevanje trendov ter vzorcev. Z našo platformo ste opremljeni z vsemi orodji, potrebnimi za učinkovito navigacijo skozi vaše poslovne podatke, kar vam omogoča, da sprejemate premišljene in podatkom podprte odločitve.

Povezava na vašo Pantheon bazo

Preko VPN povezave, ki teče na vašem strežniku prenesemo podatke direktno v CRM program. 

CRM program "sinhronizira" podatke vaše Pantheon baze. Tako lahko preko CRM sistema kreirate in urejate vaše dokumente ter obratno.

Poseg na vašem strežniku je minimalen. Potrebno je vzpostaviti varno VPN povezavo in zagon skripte, ki pripravi vse potrebne "ViewTables" za izmenjavo podatkov.

V strukturo podatkov Pantheonove baze NE posegamo!
vpn povezava pantheon

Še vedno niste prepričani?

Zagotavljamo Vam, da je Acronix najboljša nadgradnja Pantheona.
Poročila
Enostavno delo na terenu
Knjižnjice datotek
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handset