Začnite tukaj
Povezave na zunanje ponudnike
Osnovni moduli
Napredni moduli
Dodatni moduli
Administracija

Naloge

Modul "Naloge" je zasnovan za organiziranje aktivnosti, ki zahtevajo pozornost zaposlenih v podjetju. Čeprav se njegov osnovni namen morda zdi preprost in neposreden, je modul sam po sebi robusten in bogat z funkcionalnostmi. Njegova uporabnost je povečana, saj se sinergično povezuje z drugimi moduli, razkrivajoč številne dragocene funkcije. Ta vsestransko uporabno orodje omogoča uporabnikom shranjevanje nalog, dodeljevanje teh nalog zaposlenim, dodajanje ustreznih strank, pošiljanje opomnikov preko e-pošte ali SMS, prikaz nalog v koledarjih ali planerjih, izdajanje obvestil in shranjevanje povezanih datotek.

Nerešene in zamujene naloge

V meniju, ki se nahaja neposredno pod nadzorno ploščo, lahko opazite rdeče in zelene kroge s številkami znotraj iste vrstice. Ti predstavljajo število nerešenih in prekoračenih nalog za trenutnega uporabnika CRM sistema. Rdeči krog ponazarja število nalog, ki še čakajo na izvedbo, medtem ko zeleni krog prikazuje število nalog, ki so že prekoračile rok izvedbe.

Dodajanje nalog

Ustvarite novo nalogo s klikom na gumb "add task"

Splošna polja

Poleg splošnih podatkov za katere ne potrebujemo dodatne razlage, imamo tukaj še polja za katere potrebujemo nekaj razumevanja, da jih lahko pravilno uporabljamo.

  1. Polje assignee (dodeljena oseba) se polni s pomočjo šifranta v katerem je seznam uporabnikov programa. S pomočjo tega polja naloga razbere komu je bila dodeljena. Na nalogi se lahko nastavi, da dodeljena oseba prejme obvestilo o novi nalogi. S pomočjo funkcije scope (administracija>users>tasks) je možno nastaviti tudi poglede nalog, da vsak uporabnik vidi le naloge, ki so mu dodeljene.
  2. Polje odgovorna oseba nam pove kdo je dodelil nalogo. S pomočjo tega polja na nalogo lahko nastavimo obvestilo, ki ga bo prejela odgovorna oseba.
  3. Polje rok naloge določa datum, ko mora biti naloga izpolnjena. Naloge, ki še niso dosegle svojega datuma nam polnijo zelen števec, naloge, ki pa niso izpolnjene do tega datuma nam polnijo rdeč števec. Ko naloga dobi status completed nam ne polni nobenega števca.

Koristni gradniki

Modul ponuja koristne gradnike:

  • Povezani dokumenti
  • datoteke
  • Opomniki (Ročno nastavljanje časa opomnika)
  • Obvestila (pošiljanje obvestil s pomočjo pred nastavljenih predlog)

Gradnik splošno je jedro modula naloge. Vsebuje splošne podatke, potrebne za ustvarjanje naloge. Po shranjevanju naloge se pojavita dva dodatna gradnika: gradnik "Naloga je povezana z" in gradnik "Opomnik". Dodatne gradnike je mogoče dodati postavitvi naloge v graditelju postavitve, ki je dostopen preko administracije.

Naloge v drugih modulih

Za celovit pregled nad nalogami pojdite do koledarja ali planerja. V koledarju ustvarite prilagojen pogled s klikom na "Ustvari", izberite prikaz nalog in določite parametre. Natančno filtrirajte pogled z uporabo različnih filtrov. Po dokončanju nastavitve kliknite na "Dodaj koledar" in zagotovite, da je aktiviran na seznamu koledarjev.

Naloge je mogoče opazovati tudi v modulu za načrtovanje, ki se nahaja v razdelku organizacija menija. Ta modul omogoča opazovanje in dodajanje nalog s poudarkom na datumu in dodeljenih uporabnikih. Še posebej je uporaben pri dodeljevanju nalog, saj omogoča preverjanje razpoložljivosti uporabnikov.

Opomniki

Opomniki so namenjeni olajšanju avtomatizacije in načrtovanja obvestil preko različnih kanalov.

Za dodajanje opomnika kliknite na "Dodaj", izberite obvestilo, ki ga želite poslati, vnesite naslov, določite prejemnika in izberite vrsto opomnika. Za bolj zapletene možnosti pošiljanja nastavite opomnik na "Kompleksno" in konfigurirajte potrebne parametre.

Upoštevajte, da je lahko prejemnik tudi stranka, dodana v ločenem gradniku.

Po zaključku kliknite "Shrani", da dodate opomnik.

Predloge obvestil

Za ustvarjanje opomnika je potrebno uporabiti predlogo obvestila. Za začetek se premaknite v razdelek administracije in dostopajte do Graditelja Predlog Obvestil, kjer lahko oblikujete personalizirano predlogo.

Menjanje statusa

Ko uporabnik zaključi nalogo, jo lahko odpre na seznamu nalog in jo označi kot zaključeno.

acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handsetchevron-down