Navodila za nastavitev
Davčno potrjevanje je postopek, ki je potreben le v redkih specifičnih državah, zato je funkcionalnost ponujena le uporabnikom, ki v osnovnih nastavitvah v licenčnem delu programa nastavijo državo Slovenijo.
Ko je država nastavljena, se v meniju z nastavitvami pojavi razdelek z davčnim potrjevanjem.
Kliknite na razdelek in kliknite na kvadratek za vklop fiskalizacije. Ob vklopu se odprejo obvezna polja, ki morajo biti izpolnjena za pravilno delovanje. Najprej vpišite davčno številko vašega podjetja. Potem v polje s certifikatom prenesite certifikat, ki ste ga prejeli iz e-davkov in v polje z geslom pod njim vpišite geslo, ki je prišlo skupaj z njim.
Nato se lotite vnosa poslovnih prostorov. Za dodajanje novega poslovnega prostora kliknite na gumb s plusom in vpišite vse obvezne podatke v okno, ki se pojavi. Ko končate kliknite na gumb add.
Nadaljujte z vnosom elektronske naprave, ki se bo uporabljala za izdajo računov. Na njej je potrebno določiti unikaten ID in poslovni prostor na katerega je naprava vezana.
Ko končate z vnosom vseh podatkov, si na koncu oglejte še interni akt. To je dokument, ki se avtomatsko ustvari po vnosu vseh obveznih podatkov, podjetje pa ga potrebuje, kot uraden dokument v katerem so definirani vsi podatki, obvezni za fiskalizacijo. Preverite, če je vse izpolnjeno pravilno in shranite dokument na lokalni računalnik ali server, ker ga boste potrebovali v primeru obiska inšpekcije.
Kliknite na gumb update company crm, da shranite vnesene nastavitve, nato pa nadaljujte postopek aktivacije v samem CRM-ju vašega podjetja.
Najprej se lotite avtorizacije uporabnikov. Pojdite v administracijo na uporabnike, kliknite na uporabnika, ki mu želite omogočiti možnost izdajanja fiskaliziranih računov in kliknite na gumb edit user. Odpre se vam okno uporabnika, kamor lahko vnesete podatke, ki jih uporabnik potrebuje za uspešno fiskalizacijo. Vpišite uporabnikovo šifro/vzdevek, davčno številko in mu dodelite elektronsko napravo, nato pa kliknite na gumb update user.
Sedaj je potrebno urediti šifrante. Pojdite v administracijo in odprite šifrante. Poiščite šifrant s tipi plačil. V tem šifrantu lahko označite tipe plačil pri katerih je fiskalizacija obvezna.
Nazadnje pojdite v administracijo, nastavitve aplikacije in kliknite na fiskalizacijo. Tu določite tipe dokumentov, tipe plačil in osnutke dokumentov, ki se bodo fiskalizirali.
S tem je nastavitev fiskalizacije zaključena in avtorizirani uporabniki sedaj lahko izdajajo fiskalizirane račune.