Dodeljevanje nalog in nastavitev obvestil v crm sistemu

Organizirajte delo s pomočjo dodeljevanja nalog
Ali veliko časa posvetite organiziranju zaposlenih, porazdelitvi dela in obveščanju strank? Če je odgovor pritrdilen, je acronx rešitev za vaš problem. Modul opravila vam lahko pomaga vnaprej organizirati delo. Vsa vaša opravila bodo vidna na koledarju, na zelo lahek način lahko dodelite in obvestite povezane osebe, ter brez problema spremljate potek opravil preko statusov.

Prednosti modula

Možnost kreiranja iz skoraj vseh modulov
Ustvarjanje opomnikov in obvestil
Hitro in enostavno dodeljevanje nalog
Pošiljanje opomnikov po e-pošti ali z sms obvestili

Tehnične podrobnosti modula

Seznam opravil
Ob vstopu v modul prejmeš listo svojih opravil. Lista je pregledna opravila v njej pa razvrščena glede na datum in status. 

Seveda je lista tudi popolnoma prilagodljiva in razvrstitve si uporabniki lahko nastavite sami.

Opomniki in obvestila
Opomnike o opravilih je mogoče ustvariti zelo natančno in prilagojeno posameznikovim potrebam. Nosilcu opravila, odgovorni osebi ali stranki je opomnik lahko poslan na dva načina: Po e-pošti ali preko SMS-a.

Primer uporabe
Poglejmo si primer v kontekstu mehanične delavnice. Mehanik uporablja CRM za shranjevanje podatkov o strankah in ustvarja opravila zanje na svojem koledarju. Ta opravila mu rezervirajo sestanek ob določenem času in datumu, kar lahko vidi na koledarju.
Modul ob določenem času mehanika opomni na sestanek, da nanj ne pozabi. Prav tako se lahko opomnik nastavi tudi na stranko.
Mehanik lahko uporabi naloge tudi kot način razporeditve dela v primeru, da ima delavnica več mehanikov.
internal-communicationsSMS iconmail icon

Preizkusite modul v sklopu Acronx CRM sistema

Brezplačen preizkus
Navodila
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handset