Tehnične podrobnosti modula
Izdelava računa
Modul je osnovna funkcija. V njem lahko ustvarite račune, jih shranite in pošljete strankam. Nastavite lahko poljubno samodejno številčenje dokumentov, dodate polja po meri, podvajate dokumente, dodajate digitalne podpise, dokumente neposredno pošiljate prejemnikom, prilagate datoteke... Modul Računi je povezan z ostalimi moduli, tako se že pridobljeni podatki prenašajo in uporabijo, kjer jih potrebujete. Edino dodatno urejanje, ki vam na koncu preostane je dodajanje produktov in storitev na postavke. Dodajanje pozicij je zelo enostavno in je podprto z več cenovnimi razredi + različnimi stopnjami popusta. Lahko izdelamo podvojene dokumente. Podprta je tudi stornacija, če je to potrebno.
Predloge računov
Predloge prihranijo ogromno časa, saj bi bilo vsakokratno ročno ustvarjanje dokumenta preveč zamudno. Postopek uporabe je precej preprost. Za osnutek se lahko uporabi katerikoli račun, ki se mu doda variabilna polja in naloži med predloge. Izpis je poljubno nastavljiv in ga enostavno preko MS Worda sami prilagodite vašim potrebam. Na dokumentu kot je dobavnica, ki jo generiramo preko modula računi imamo možnost dodajanja elektronskega podpisa.
Fiskalizacija
Poskrbljeno je za fiskalizacijo računov in VEM ureditev, saj se program povezuje s potrebnimi institucijami. Z uporabo Acronxa je ustvarjanje računov preprosto in v skladu z zakonodajo.