V našem podjetju Acronx smo se odločili, da razvijemo napreden CRM in poslovni sistem, ki bo služil kot velika pomoč srednjim in manjšim podjetjim. Ta cilj smo večinoma dosegli, potem pa smo si rekli da iz tega lahko izpeljemo še več in se določili da bo naš naslednji korak integracija na spletne trgovine, kjer bo
CRM uporabljen kot vtičnik za woocommmerce.
Po pregledu nekaj primerov smo razbrali, da uporabniki woocommerce-a na svoji spletni trgovini prodajajo svoje stvari, preko nje potem prejmejo
naročila in v nekaterih primerih tudi že plačilo. Sedaj pa je njihova naloga da prejeta naročila procesirajo.
Za prejeta naročila morajo izdati
račune (v primeru, da so že plačana) ali pa
predračune (v primeru, da stranka želi plačati po predračunu), saj je to seveda obvezen del poslovanja določen z zakonom. Mnogi za to uporabljajo zunanje programe, ki so ali precej dragi ali pa nepravilno prilagojeni poslovnemu procesu in s tem povzročijo ogromno izgubo časa.
Naslednji del procesa s katerim se srečujejo je
izdaja pošiljk oziroma odprema. Na tem koraku se morajo odločiti na kakšen način bodo dostavili naročilo do vrat svojih strank. Ena od opcij je, da se usedejo v svoje prevozno sredstvo in kar sami dostavijo paket do ciljnega naslova, ampak večina podjetnikov se za to možnost ne odloči saj je lahko zelo zamudna in posledično tudi zelo draga.
Večina se jih odloči za pošiljanje preko ene od kurirskih služb, to pa deluje tako da uporabniki woocommerce-a podatke o svojih naročilih posredujejo eni od kurirskih služb, one pa na tej podlagi kreirajo nalepke paketov in jih pošljejo nazaj uporabnikom woocommerce-a, ki jih natisnejo in prilepijo na fizično pripravljene pakete. Paketi so sedaj pripravljeni za razvoz. Kurirska služba jih pobere ob dogovorjenem času in dostavi strankam. Tudi tak način dela zahteva kar nekaj vložka s stani lastnikov spletnih trgovin ampak seveda veliko manj, kot če bi vsak paket dostavljali sami.
Po pregledu procesov, ki so potrebni za odpremo paketov, smo razbrali, da lastniki trgovin največ časa porabijo za sestavljanje, davčno potrjevanje in tiskanje računov, ter posredovanjem podatkov kurirjem in tiskanjem nalepk.
Nazadnje smo se vprašali na kakšen način v to zgodbo lahko vpletemo naš CRM in poslovni sistem, da bi lastnikom trgovin zmanjšali količino dela in jim olajšali nadaljnje poslovanje. Prišli smo do treh funkcionalnih poslovnih idej, ki smo se jih odločili izvesti. Integracija woocommerce vtičnika z Acronx CRM-jem za prenos podatkov, prenos naročil v predračune in račune za poenostavljeno izdajo dokumentov, ter prenos naročil v modul odprema za izdelavo nalepk in predajo paketov kurirjem.