CRM za Woocommerce vam omogoča urejanje artiklov neposredno prek sistema. S tem boste pridobili hitrejše urejanje in preglednost nad podatki. Osnovne funkcije CRM-ja vam omogočajo izjemno filtriranje, nastavljanje filtrov po vaši izbiri in celoten pregled nad artikli preko poročil. Možno je urejanje, dodajanje različnih vrst artiklov, nadzor nad davkom, ceno, opisi, kategorijami, atributi, slikami itd.
Stranke so ključnega pomena za prodajo, zato vam CRM za Woocommerce omogoča celovit 360-stopinjski pregled nad strankami. Sistem beleži stranke, ki ustvarijo uporabniški račun, pa tudi stranke, ki kot "gostje" kupujejo prek vaše spletne trgovine brez registracije računa. Sistem združuje stranke in njihove nakupe prek njihovega e-poštnega naslova, kar zagotavlja celovito zgodovino nakupov in drugih interakcij s stranko. To so ključni podatki, ki jih lahko uporabite v ciljnem marketingu. V CRM-ju za Woocommerce lahko strankam dodate tudi polja po meri, kjer lahko beležite dodatne podatke in s tem nadgradite svoje analize.
Fiskalizacija oz. davčno potrjevanje računov je pomemben vidik spletnega poslovanja in zato smo v sistemu Acronx zagotovili popolno podporo za izdajo računov z vključeno fiskalizacijo. Postopek potrjevanja računov je samodejen za plačilna sredstva, ki jih določite. Poleg tega je sistem prilagojen za izdajo računov v lokalnem jeziku kupca, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo. Urejanje in oblikovanje računov je preprosto, saj je zasnovano na urejevalniku besedil MS Word. V sistemu CRM samodejno ustvarjamo dokumente za prodajo preko ponudb in prejete bančne nakazile, ter dodajamo QR kodo za hitro plačilo. Predračune oblikujemo s pomočjo urejevalnika besedil, kar omogoča popolno prilagoditev vašim željam.
Vsa naročila, ki jih prejmemo v spletno trgovino Woocommerce, so hkrati vidna tudi v CRM sistemu. Naročila so sinhronizirana dvosmerno, kar pomeni, da se popravki v Woocommerce-u prenesejo v Acronx CRM in obratno. Za potrjevanje ali spreminjanje statusa naročil lahko sedaj skrbimo v CRM sistemu, ki je preglednejši in predvsem veliko hitrejši kot spletni vmesnik trgovine.
Sistem podpira več kurirskih služb, vi pa se lahko odločite, katero hitro pošto boste izbrali. Vnesete zahtevane podatke o kurirju in sistem bo pripravljen za tiskanje nalepk ter celotno spremljanje paketa. Strankam avtomatsko pošljemo e-pošto s sledilno številko in kontaktnimi podatki kurirja. Izbirate lahko tudi med različnimi dostavnimi službami, da lahko naročilo pošljete preko kurirja, ki ima boljše pogoje glede na vsebino paketa.
Za spodaj naštete dostavne službe vam nudimo celoten sistem za tiskanje nalepk in sledenje paketa. Ker imamo implementirano celotno sledenje poštnim pošiljkam, je na osnovi tega izdelano tudi avtomatsko obveščanje strank o prevzemih in spremembah statusa naročila. Na osnovi sledenja je izvedeno tudi avtomatsko zapiranje naročil ob prevzemu paketa.
CRM podpira tudi obveščanje preko SMS sporočil in e-pošte o nedostavljenih ali neprevzetih paketih s strani stranke. V primeru, da stranka ne prevzame paketa, si lahko v CRM za Woocommerce nastavite sekvence, ki se izvedejo v tem primeru, na primer po določenem času pošljete SMS ali e-pošto.
Podprti so tudi slovenski fulfillment centri, ki bodo povezani z vašo spletno trgovino in vam tako omogočili takojšen prenos podatkov.