CRM za WooCommerce

CRM za WooCommerce je rešitev za vas. Preprosto kot še nikoli do sedaj. Povežite svojo WooCommerce trgovino z Acronxom in začnite prodajati.
Acronx for woocommerce 2

Se vam mudi začeti s prodajo?

Integracija z WooCommerce trgovino
Izdelovanje in pošiljanje ponudb
Sledenje paketom in informiranje strank
Davčno potrjevanje računov
Povezava na sistem za pošiljanje mailov
Začnite prodajati takoj
Z našim sistemom vam ne more spodleteti
Zagotavljamo uporabnost in fleksibilnost sistema
Začnite brezplačen preizkus
Brez vnosa kartice
Zaupa nam veliko podjetij
mystella logo

Fiskalizacija in računi za WooCommerce

Davčno potrjevanje in računi
Davčno potrjevanje je obvezen del spletnih prodaj v določenih državah. Zato smo vključili davčno potrjevanje v naš sistem. Računi se davčno potrdijo takoj po izdelavi in potrditvi računa.
CRM in sistem za pošiljanje paketov
Naš sistem podpira povezavo s številnimi kurirskimi službami. Potrebno je samo izbrati ponudnika, vnesti ustrezne podatke in sistem bo pripravljen za tiskanje nalepk ter sledenje paketom.

Vse informacije o integraciji z WooCommercem

CRM za Woocommerce omogoča popolno upravljanje spletnih trgovin vašega podjetja. Dobite vse funkcionalnosti, ki jih ponuja Woocommerce. Povezava je "realtime", kar pomeni, da ni zamika pri prenosu podatkov. S povezavo vaše Woocommerce trgovine boste pridobili celovit pregled nad vašim poslovanjem. Zdaj lahko iz podatkov Woocommerce ustvarite poročila in nadzorne plošče. CRM omogoča tudi neposredno povezavo z zunanjim sistemom za pošiljanje masovne e-pošte SQUALOmail, ki vam omogoča ustvarjanje ciljnih seznamov pošte na podlagi podatkov, ki jih spremljate v CRM programu.
Produkti in stranke
Fiskalizacija in računi
Nadzor in pošiljanje paketov
CRM za Woocommerce vam omogoča urejanje artiklov neposredno prek sistema. S tem boste pridobili hitrejše urejanje in preglednost nad podatki. Osnovne funkcije CRM-ja vam omogočajo izjemno filtriranje, nastavljanje filtrov po vaši izbiri in celoten pregled nad artikli preko poročil. Možno je urejanje, dodajanje različnih vrst artiklov, nadzor nad davkom, ceno, opisi, kategorijami, atributi, slikami itd.

Stranke so ključnega pomena za prodajo, zato vam CRM za Woocommerce omogoča celovit 360-stopinjski pregled nad strankami. Sistem beleži stranke, ki ustvarijo uporabniški račun, pa tudi stranke, ki kot "gostje" kupujejo prek vaše spletne trgovine brez registracije računa. Sistem združuje stranke in njihove nakupe prek njihovega e-poštnega naslova, kar zagotavlja celovito zgodovino nakupov in drugih interakcij s stranko. To so ključni podatki, ki jih lahko uporabite v ciljnem marketingu. V CRM-ju za Woocommerce lahko strankam dodate tudi polja po meri, kjer lahko beležite dodatne podatke in s tem nadgradite svoje analize.
Fiskalizacija oz. davčno potrjevanje računov je pomemben vidik spletnega poslovanja in zato smo v sistemu Acronx zagotovili popolno podporo za izdajo računov z vključeno fiskalizacijo. Postopek potrjevanja računov je samodejen za plačilna sredstva, ki jih določite. Poleg tega je sistem prilagojen za izdajo računov v lokalnem jeziku kupca, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo. Urejanje in oblikovanje računov je preprosto, saj je zasnovano na urejevalniku besedil MS Word. V sistemu CRM samodejno ustvarjamo dokumente za prodajo preko ponudb in prejete bančne nakazile, ter dodajamo QR kodo za hitro plačilo. Predračune oblikujemo s pomočjo urejevalnika besedil, kar omogoča popolno prilagoditev vašim željam.
Vsa naročila, ki jih prejmemo v spletno trgovino Woocommerce, so hkrati vidna tudi v CRM sistemu. Naročila so sinhronizirana dvosmerno, kar pomeni, da se popravki v Woocommerce-u prenesejo v Acronx CRM in obratno. Za potrjevanje ali spreminjanje statusa naročil lahko sedaj skrbimo v CRM sistemu, ki je preglednejši in predvsem veliko hitrejši kot spletni vmesnik trgovine.

Sistem podpira več kurirskih služb, vi pa se lahko odločite, katero hitro pošto boste izbrali. Vnesete zahtevane podatke o kurirju in sistem bo pripravljen za tiskanje nalepk ter celotno spremljanje paketa. Strankam avtomatsko pošljemo e-pošto s sledilno številko in kontaktnimi podatki kurirja. Izbirate lahko tudi med različnimi dostavnimi službami, da lahko naročilo pošljete preko kurirja, ki ima boljše pogoje glede na vsebino paketa.

Za spodaj naštete dostavne službe vam nudimo celoten sistem za tiskanje nalepk in sledenje paketa. Ker imamo implementirano celotno sledenje poštnim pošiljkam, je na osnovi tega izdelano tudi avtomatsko obveščanje strank o prevzemih in spremembah statusa naročila. Na osnovi sledenja je izvedeno tudi avtomatsko zapiranje naročil ob prevzemu paketa.

CRM podpira tudi obveščanje preko SMS sporočil in e-pošte o nedostavljenih ali neprevzetih paketih s strani stranke. V primeru, da stranka ne prevzame paketa, si lahko v CRM za Woocommerce nastavite sekvence, ki se izvedejo v tem primeru, na primer po določenem času pošljete SMS ali e-pošto.

Podprti so tudi slovenski fulfillment centri, ki bodo povezani z vašo spletno trgovino in vam tako omogočili takojšen prenos podatkov.
Kurirske službe s katerimi že sodelujemo
integracija z pošto slovenijecrm za tiskanje packeta nalepkcrm za tiskanje gls nalepkcrm za tiskanje gls italy nalepkintegracija z pakirnicamicrm za tiskanje nalepk za hitro poštocrm za tiskanje dpd nalepkcrm za printanje dhl nalepk
Še vedno niste prepričani?
Sinhronizacija z Woocommerce
Celoten pogled nad poslovanjem
Pošiljanje prilagojenih e-sporočil
Urejanje artiklov
Povezava na SQUALOmail mailing sistem
360 stopinjski pregled nad stranko
Pregled nad zgodovino nakupov
Enostavno filtriranje za up sale
Podprta VEM davčna ureditev
Priprava paketov v odpremi
Fiskalizacija računov
Urejanje predlog dokumentov
Tiskanje dostavnih nalepk
Sledenje pošilki in obveščanje
Obveščanje o neprevzetih paketih
Preizkusite najboljšo rešitev na trgu!
Brezplačen preizkus
Hitro in enostavno
Brez obveznosti
40 dni povsem brezplačno
Brez potrebe po vnosu kartice
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handset