Kako izvajati poslovno strategijo, ki je osredotočena na stranke?

stranke, reklamacije
Podjetja se zavedajo dejstva, da postajajo poslovne strategije, ki postavljajo stranke v center pozornosti neizogibne. Podjetja, ki so se začela osredotočati na stranko in graditi dolgoročne odnose, postajajo veliko bolj dobičkonosna kot njihova konkurenca v isti panogi.

Ta konkurenčna prednost izvira iz izgradnje kakovostnih odnosov, zniževanja stopnje izgube strank in učenja iz pridobljenih podatkov. Še posebej zbiranje podatkov o strankah in pregled nad njimi daje podjetju potrebna orodja za izdelavo in izvajanje poslovne strategije, ki je osredotočena na stranke.

Podatke o strankah lahko uporabite za razumevanje vedenja nakupa, prepoznavanje priložnosti za ustvarjanje izdelkov, storitev in promocij prilagojenih strankinim potrebam, lahko pa jih uporabite tudi za segmentacijo strank v namene trženja.
Količina zbranih podatkov lahko kmalu postane preveliko breme za podjetje. Težave nastajajo zaradi neučinkovitega shranjevanjevanja podatkov, slabe organizacije in neprimerne uporabe teh podatkov v oddelkih podjetij. 

Ne glede na količino, podatki podjetju ne koristijo, če le to ne zna učinkovito uporabljati zbranih informacij. Zato imajo podjetja veliko oddelekov, ki se ukvarjajo le z razvojem informacijskih sistemov, da bi podprli razvoj poslovnih strategij, osredotočene na stranke. Glavno orodje je zagotovo CRM programska oprema. Uporabljajo jo za avtomatsko in ročno zbiranje podatkov in organizirano shranjevanje informacij.
ogromna kolicina podatkov
Acronx unlimited
Obstaja veliko različnih CRM ponudnikov, specializiranih za posamezna področja. Acronx ponuja CRM programsko opremo, namenjeno podjetjem, ki poskušajo postati bolj osredotočena na svoje stranke. Tako kot ostali ponudniki, tudi Acronx vsebuje osnovne funkcionalnosti, hkrati pa ponuja  tudi dodatne module, uporabne za nadaljnje procese.
Na primer:
Spletni obrazci so funkcija, ki avtomatizira proces zbiranja informacij. Bistveno znižuje število zoprnih nalog, ki jih mora opraviti zaposleni in omogoča podjetju, da zbere več možnih strank in priložnosti.
Izdelava in arhiviranje računov omogočata takojšnje ustvarjanje dokumentov s samodejno izpolnjenimi informacijami iz sistema. Ustvarjanje ponudb, računov in drugih dokumentov še nikoli ni bilo tako hitro in enostavno. CRM omogoča tudi neposredno pošiljanje preko pošte. Stranke hitro in učinkovito prejemajo svoje dokumente, kar izboljšuje medsebojno sodelovanje.
Poročila omogočajo vizualno predstavitev podatkov. Informacijski oddelek lahko hitro pripravi uporabna poročila in prenese zbrane informacije v druge oddelke podjetja.
Poštni seznami omogočajo segmentacijo strank na podlagi njihovih nakupov, vzorcev vedenja in drugih informacij. Zelo uporabno orodje za oddelek trženja, ki lahko zdaj pripravi ciljno usmerjene akcije in jih vodi s pomočjo integracije z zunanjim ponudnikom.
Sistem obveščanja, ki strankam samodejno pošilja vnaprej določena obvestila in opomnike. Lahko jih pošljete interno preko acronxa, sms-a ali po pošti. Uporabniki lahko določijo tudi posebna pravila pošiljanja, s časovno nastavitvijo ali s sprožilci.
dvig dobickonosnosti
Vse zgoraj navedene funkcije in dodatne možnosti omogočajo podjetjem nadzor nad svojimi procesi strank in ga nenehno izboljšujejo. Acronx sledi strankam skozi vse faze nakupa in arhivov dogodkov. Zato je popoln pomočnik pri oblikovanju poslovnih strategij in jih na koncu tudi pomaga oceniti. Podjetja z uspešnim izvajanjem si lahko znižajo stroške in povišajo prihodke. 
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handset