Podroben opis modula
Modul Reklamacije je eden izmed dodatnih modulov. Nudi možnost zbiranja reklamacij vseh strank na enem mestu. V modulu je shranjena celotna komunikacija med stranko in podjetjem ter drugi podatki v zvezi z reklamacijo. Prednost modula je v učinkovitem nadzoru nad reševanjem reklamacij in analiziranju podatkov o reklamacijah.
Podatke o reklamacijah se vnaša ročno, komunikacija s stranko pa se lahko samodejno prenese preko e-pošte. Vsa komunikacija se v modulu samodejno shrani. Poleg komunikacij se shranjujejo tudi vsi dokumenti iz drugih modulov, ki so povezani z reklamacijo in datoteke, ki si jih izmenjujeta podjetje in kupec.
V reklamacije si v postavitvi dodamo gradnik za datotečni sistem v katerem so zbrane slike poškodovanega izdelka in slike pridobljene na terenu.
Prednost, ki jo ponuja modul reklamacij je povezljivost z opravili preko katerih lahko obveščamo tako stranko kot servisno službo. Modul nam tudi avtomatsko izračunava garancijski rok glede na datum računa.
Izpis si prilagodimo svojim potrebam ali potrebam servisne službe. Na koncu nam lahko stranka preko podpisnega modula podpiše zaključek reklamacije.