Načrtovanje v CRM sistemu

Delajte načrte kot ekipa
Načrtovanje nalog je lahko stresno opravilo, še posebej če je pri tem potrebno uskladiti več oseb hkrati. Ta modul vas pri tem razbremeni saj ekipe lahko vidijo načrte drug drugega in se na ta način lažje uskladijo.

Prednosti modula

Pregled nad nalogami posameznika
Hitro ustvarjanje nalog
Transparentnost
Možnost razporejanja nalog med zaposlene
začnite delati načrte

Podroben opis modula

Primeri uporabe
Planer je modul s precej odprtim konceptom in je lahko uporabljen na več različnih načinov. Tukaj je predstavljenih nekaj primerov uporabe.

Sistem za rezervacijo
Imate službeni avto, ki ga uporablja večje število zaposlenih? Je ta avto kdaj nujno potreben pa ga je odpeljal že nekdo drug?
Zdaj se lahko izognete dvojnim rezervacijam in organizirate uporabo avtomobila s pomočjo planerja.

Dodeljevanje nalog
Imate veliko število zaposlenih in veliko število nalog za porazdelitev, ne veste pa, kakšna je trenutna zasedenost vaših zaposlenih? Z uporabo planerja zlahka spremljate aktivnosti zaposlenih - kaj kdo dela in kdo ima čas za izvedbo dodatne naloge. S pomočjo tega modula, postane načrtovanje in dodeljevanje nalog preprosto.
lep klasični koledar

Preizkusite modul v sklopu Acronx CRM sistema

Brezplačen preizkus
Navodila
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handset