Kako izdati račun vašim strankam

Izdajanje in knjiženje računov je obvezen del poslovanja pravnih oseb, tako podjetij kot samostojnih podjetnikov. Čeprav je izdajanje računov že vrsto let rutinsko opravilo, veliko podjetnikov nima poenotenega in učinkovitega sistema za izdajo računov. Vsi radi poslujemo s čim nižjimi stroški, kar velikokrat predstavlja ročno izdelavo vsakega računa posebej, s pomočjo "Copy paste" metode ali celo s pomočjo vezane knjige računov. Sledi še nujno zlo, davčno potrjevanje. Pri tem opravilu začnemo razmišljati, kako izboljšati postopek, da prihranimo dragoceni čas.
Kako izdati račun vašim strankam
Za vse, ki berete ta članek, imamo odlično novico. Našli ste popolnega partnerja, ki vas bo razbremenil odvečnega dela in hkrati izboljšal vaše poslovne procese. Ime mu je Acronx in mesečno vas bo stal veliko manj, kot zaposlitev dodatnega zaposlenega.
Poslovite se od zamudne, ročne izdelave računov in neskončno ponavljajočega vnašanja podatkov. CRM program Acronx nudi vse potrebno za izdajo računa.  Omenjeni so le nekateri deli programa, ki pomagajo pri izdelavi računov.

Baza strank

Vanjo boste vpisovali vse podatke fizičnih in pravnih oseb, s katerimi poslujete. Ko so podatki enkrat vnešeni, vam jih nikoli več ne bo potrebno kamorkoli vpisovati. Ko boste potrebovali vnos določenega podatka v drug dokument, se bo le ta avtomatično prenesel po izbiri stranke.

Baza izdelkov in storitev

Tu je shranjen seznam vseh izdelkov in storitev, ki jih ponujate. Vsak izdelek ali storitev vam nudi možnost dodajanja vseh povezanih podatkov, kot so cena, stroški, opis, povezani davki … Ob dodajanju izdelkov in storitev na pozicije v dokumentih, se vanje prenesejo tudi vsi potrebni podatki.

Računi

V računih je seznam vseh izdelanih računov, ki se shranjujejo s pomočjo logičnega zaporedja. Vsak dokument ob izdelavi avtomatsko dobi unikatno številko, kar pomaga pri organizaciji in pravilnem knjiženju dokumentov. Funkcionalnosti modula računi so izdelava dokumentov, shranjevanje povezanih datotek, arhiviranje, digitalno podpisovanje, direktno pošiljanje strankam in izvozi poročil za računovodstvo.

Kakšen je postopek ustvarjanja računa?

Prodali ste izdelek ali storitev stranki. V Acronxu odprete nov dokument, dodate izdelke ter količine na pozicije in določite stranko. Kliknete na gumb "izdelaj račun" in dokument se kreira avtomatsko in vsebuje vse potrebne podatke, v ozadju pa se račun tudi davčno potrdi (fiskalizacija). Takšen dokument enostavno pošljemo stranki, in sicer samo z enim dodatnim klikom. In postopek je končan. Ja, tako preprosto je poslovanje s pomočjo Acronxa.
račun hitra izdelava
acronx crm logotip
Kontaktni podatki
Acronx d.o.o., Barletova cesta 4N
1215 Medvode, SLOVENIJA
homeenvelopephone-handset