Baza strank
Vanjo boste vpisovali vse podatke fizičnih in pravnih oseb, s katerimi poslujete. Ko so podatki enkrat vnešeni, vam jih nikoli več ne bo potrebno kamorkoli vpisovati. Ko boste potrebovali vnos določenega podatka v drug dokument, se bo le ta avtomatično prenesel po izbiri stranke.
Baza izdelkov in storitev
Tu je shranjen seznam vseh izdelkov in storitev, ki jih ponujate. Vsak izdelek ali storitev vam nudi možnost dodajanja vseh povezanih podatkov, kot so cena, stroški, opis, povezani davki … Ob dodajanju izdelkov in storitev na pozicije v dokumentih, se vanje prenesejo tudi vsi potrebni podatki.
Računi
V računih je seznam vseh izdelanih računov, ki se shranjujejo s pomočjo logičnega zaporedja. Vsak dokument ob izdelavi avtomatsko dobi unikatno številko, kar pomaga pri organizaciji in pravilnem knjiženju dokumentov. Funkcionalnosti modula računi so izdelava dokumentov, shranjevanje povezanih datotek, arhiviranje, digitalno podpisovanje, direktno pošiljanje strankam in izvozi poročil za računovodstvo.